Elan že petič zapored med slovenskimi Superbrands – priznanje za inovacije, tradicijo in kakovost
Superbrands je največja neodvisna organizacija za presojo in vrednotenje blagovnih znamk, prisotna v več kot 90 državah. Naziv temelji na kombinaciji raziskav med potrošniki (IPSOS) in oceni strokovnega sveta. V klub Superbrands se blagovne znamke uvrstijo izključno na podlagi povabila.
Elan je sinonim za kakovost, inovacije in zanesljivost, vedno en zavoj pred ostalimi blagovnimi znamkami športne opreme. Naš razvoj je usmerjen v izdelke, ki smučarjem prinašajo funkcionalne koristi in dolgoročno vrednost. Rokodelsko mojstrstvo, napredne tehnologije in odgovorna lokalna proizvodnja so jedro našega pristopa. Znamka za potrošnike pomeni več kot izdelek: predstavlja tradicijo, zaupanje ter izvrstno izkušnjo na snegu.
Domen Dan Gaiman, vodja globalnega marketinga, je na gala večeru poudaril strateške temelje Elana: znamka ne varuje le preteklosti, temveč zavedno upravlja prihodnost. Inovacije izhajajo iz resničnih potreb smučarjev, z namenom najlepših doživetij na snegu, ki ga zajema filozofija »Always Good Times«.
Elanova avtentičnost izhaja iz kraja in ljudi. »Handcrafted in the Slovenian Alps« je obljuba kakovosti in vztrajnosti, ne zgolj oznaka izvora. To je tudi zaveza, da ohranjamo lokalno proizvodnjo, razvijamo tehnologije in gradimo odnose, ki trajajo. Ob tej priložnosti je poudaril pomen dosledne blagovne obljube in partnerstev, ki gradijo prepoznavnost ter doseg blagovne znamke doma in na tujih trgih.
Priznanje Superbrands je potrditev naše strategije, ki povezuje dediščino in napredek. Tudi v prihodnje ostajamo osredotočeni na razvoj inovativnih produktov ter odgovorno proizvodnjo v Sloveniji, da ostanemo izbira športnih navdušencev po svetu.
Always Good Times.
